Ostatnie wiadomości

czwartek, 16 maja 2013

Decoupage


I powróciłam do decoupage ... Po dość długiej przerwie, odkopałam swoje szpargały i pełna zapału zabrałam się do pracy.
Na pierwszy ogień poszła moja skrzynia z przyborami do decoupage. Powroty nie są łatwe, tak też do mojego "pierwszego dzieła" jestem dość krytycznie nastawiona - niestety widać efekty tego rozstania (zatem proszę o wyrozumiałość). Mam nadzieję, że kolejne prace przyniosą mi więcej satysfakcji ... przedmioty do ozdabiania już czekają na swoją kolej ... i na przyszłych właścicieli ;)












6 komentarze:

Unknown pisze...

Skrzynia bardzo udana (moim zdaniem). Oby tylko jej Wykonawczyni bardziej wierzyła w siebie i swoje umiejętności.

Z drugiej strony - porządek w domu bardzo cieszy. Aż dziw bierze ile rzeczy może w tak małej skrzyneczce się zmieścić.

Anonimowy pisze...

poproszę też taką ładną skrzynię :) MP

Anonimowy pisze...

Bardzo ładna skrzyneczka! Zdolniacha z Ciebie!
Tamburynka

Salomea Gupol vel Tucznik pisze...

Jak dla mnie idealna - nie widzę tych wszystkich niedociągnięć, które jej Wykonawczyni tak skrupulatnie wymienia ;)

A. pisze...

O wow jest piękna! Mi się i wykonanie i skrzyneczka bardzo podoba!
Więcej wiary w swoje umiejętności Pani Izo!
W sierpniu zgłoszę się z prośbą o pomoc w wykonaniu czegoś takiego :)

A porządek w niej robi wrażenie :)

iza pisze...

Bardzo dziękuję! :)

Madziu .. dla Ciebie szykuję coś innego ;) ... a potem zdecydujesz, czy chcesz skrzyneczkę.

Anita, do sierpnia jest trochę czasu, zdążę dojść do wprawy ;)

Prześlij komentarz