Ostatnie wiadomości

czwartek, 31 października 2013

Komoda


Czas na komódki... pierwsza już zagościła wśród dupereli.

Komódka zrobiona jest na prośbę mojej drogiej A., która chce ją dać w ramach prezentu swojej mamie. Mam nadzieję, że spodoba się ona obu Paniom :)

Zapewne już niedługo pojawi się więcej komódek. Podczas pracy nad tą duperelą wpadło mi do głowy parę pomysłów, które nie pozwalają o sobie zapomnieć. W takiej sytuacji trzeba będzie je zrealizować :)
A poza tym coraz bliżej święta ... czas już rozpocząć świąteczne przygotowania w stylu decoupage - nie ukrywam, że nastrój powoli mi się już udziela.













5 komentarze:

Unknown pisze...

I jak tu nie podziwiać takich prac?

iza pisze...

dzięki :P :*

A. pisze...

Jak zwykle zadbane o każdy szczegół (pieczątka i metka rewelacyjna ) ... jestem pod ogromnym wrażeniem jak pięknie została wykonana Izo jesteś decoupagową czarodziejką :) BOSKA TO ZA MAŁE OKREŚLENIE NA TO CO JA PACZĘ!

iza pisze...

<3

Googlowka pisze...

Prześliczna! Mega precyzyjnie wykonana, ależ Ty masz cierpliwość! :)

Prześlij komentarz